بلاگ

راهنمای خرید کفش بصورت اینترنتی

راهنمای خرید کفش بصورت اینترنتی

یکی از مواردی که برای خرید کفش بصورت اینترنتی که باید رعایت کنیم اینکه سایز پای خود را دقیق بدانیم و برای اینکه در هنگام سفارش دچار مشکل نشویم می توانید یک سایز بزرگتر سفارش دهید که در صورت بزرگ بودن کفش با انداختن یک جفت کفی کفش اندازه پا می شود و با وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی خرید را آسان و راحت کرده است که با مشاهده انواع مدل های کفش های زنانه و بچه گانه و با مدل های روز در فروشگاه های مختلف آشنا خواهید شد و در هنگام خرید بصورت آنلاین در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.

نکات مهم برای خرید اینترنتی کفش

انتخاب فروشگاه اینترنتی

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشیم این است که یک فروشگاه اینترنتی مورد اطمینان و قابل اعتماد پیدا کنیم که فروشگاه های مختلفی در دنیای اینترنت وجود دارند که هنگامی می خواهید سفارش دهید فروشگاهی را انتخاب کنید که مسافت زیادی با شما نداشته باشد.

مطالعه قوانین بازگشت کالا

پس از اینکه کدام فروشگاه را برای خرید اینترنتی انتخاب کردید با مراجعه به صفحه بازگشت کالا را با دقت مطالعه کنید و بعد با اعتماد کامل و بدون هیچ نگرانی به آسانی و راحت خرید را انجام دهید.

مطالعه روش های ارسال 

هر فروشگاهی روش های مخصوص خود را برای ارسال دارد که در قسمت روش های ارسال با مطالعه این بخش آشنا می شوید که سفارشات چگونه برای مشتریان عزیز ارسال می شوند که این فروشگاه ارسال رایگان برای مشتریان دارد.

سایز کفش

در هنگام سفارش باید سایز دقیق خود را بدانید تا بتوانید موقع سفارش کفش سایز کوچک سفارش ندهید و پیشنهاد فروشگاه به مشتریان این است که یک سایز بزرگتر سفارش دهید تا کفش برای شما کوچک نباشد.

تصاویر کفش

بعد از اینکه تصمیم گرفتید از کدام وب سایت فروشگاهی خرید کنید باید نکته ای که در نظر داشته باشید تصاویر کفش ها است که هم در هنگام نمایش بزرگ باشند و عکسی از زاویه های مختلفی داشته باشد.

ضمانت بازگشت وجه 

در صورتی که کفشی اینترنتی سفارش داده اید در صورت پسند نکردن می توانید با مدل های دیگر تعویض کنید و اگر مدلی پسند نکردید می توانید با شماره همراه که در قسمت پایین صفحه قرار داده ایم تماس گرفته شود و با شما جهت راهنمایی بازگشت کالا هماهنگ می شود.

اعتماد کردن به فروشگاه

در تمام کسب و کار های اینترنتی این است که خریدار به فروشنده اعتماد کامل کند و برای اینکه بدانید فروشگاهی مورد اعتماد است با اولین سفارش دادن از فروشگاه و انتخاب کردن کفشی که ارزان تر است و اگر فروشگاه کفش را برای شما ارسال کرد بدانید که می توانید با خیال راحت به فروشگاه اعتماد کنید و خرید را انجام دهید.

از فروشگاه هایی خرید کنید که یکبار خرید کرده اید

با به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی خرید را متفاوت کرده است که مشتریانی که وقتی می خواهند اولین خرید را اینترنتی انجام دهید و نکته ای مهمی که باید در نظر داشته باشید که حداقل با یکبار خرید کردن از فروشگاه متوجه خواهید شد که فروشگاه مورد اعتماد است که دوباره از فروشگاه سفارش دهیم

ویژگی های فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد؟

  • فروشگاه نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد.
  • ارسال این فروشگاه رایگان است
  • فروشگاه ها ضمانت بازگشت کالا ها داشته باشند
  • محصولات باید دارای مشخصات کامل باشند
  • تصاویر واضح باشند
  • در این فروشگاه می توانید با شماره همراه که در قسمت پایین صفحه قرار داده ایم می توانید تماس گرفته شود

نحوه پرداخت فروشگاه های اینترنتی 

در فروشگاه های اینترنتی روش پرداخت های متفاوتی دارند که عبارتند از پرداخت کارت به کارت، پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی

یا پرداخت در هنگام دریافت کالا است که هزینه ارسال کالا فروشگاه برای مشتریان رایگان است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *