شرایط بازگشت و تعویض کالابازگشت کالا

شرایط بازگشت و تعویض کالا در فروشگاه اینترنتی کفش دل آرام خریدی راحت و آسان برای شما مشتریان عزیز است که با قراردادن اطلاعات کامل محصولات در خدمت مشتریان عزیز هستیم که با قرار دادن مهلت 3 روزه برای بازگشت کالا و تعویض را برای مشتریان قرار داده ایم که زمان تحویل گرفتن کالا محاسبه و با اطمینان از فروشگاه خرید خود را انجام دهند و به فروشگاه کفش دل آرام با آرامش خاطر خرید را انجام دهید و قبل از خرید راهنمای خرید از کفش دل آرام  و خدمات مشتریان را با دقت مطالعه کنید و ثبت نام کردن در فروشگاه اینترنتی کفش دل آرام به منظور پذیرفتن کلی قوانین از سوی مشتری می باشد

مشتریان به چه دلایلی می توانند کالای خود را تعویض کنند؟

مناسب نبودن سایز محصول: مشتریان می توانند به دلیل این کفش مناسب سایز نیست می توانند کفش خود را بدون هیچ مشکلی تعویض کنند.

عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با شماره همراه تماس گرفته شود و اطلاع داده شود و تا 24 ساعت مهلت دارید و جهت بازگشت کفش با شما هماهنگ می شود.

وجود ایراد و نقص در کالای خریداری شده: کالاها قبل از ارسال برای مشتری توسط فروشگاه کفش دل آرام مشاهده می شود و اگر کالایی دارای ایراد ظاهری، کثیفی، کفش زدگی و پارگی داشت با شماره همراه تماس گرفته شود و اطلاع داده شود و در صورتی که استفاده نادرست کرده ایدجز شرایط ذکر شده نمی باشد، در انتخاب خود دقت کنید که مشتری یک بار قابلیت تعویض دارد.

کالاهای بازگشت و تعویض هنگام ارسال چه شرایطی را باید داشته باشند؟

  1. در زمان مرجوع کردن کالاهای خریداری شده در بسته خود که همان گونه دریافت کرده اید در جعبه خود قرار دهید و برای فروشگاه ارسال کنید.
  2. برچسب زدن، نوشتن، توضیحات، آدرس یا هرمورد دیگری روی جعبه یا پاره کردن آن امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد ( در صورت لزوم توضیحات را پشت فاکتور خرید یا دربرگه جداگانه بنویسید.
  3. صحیح پوشیدن و آسیب نزدن به کفش مشتریان محترم مدنظر داشته باشند تعویض محصول فقط در صورت استفاده نکردن، نپوشیدن بیرون از منزل قابل تعویض می باشد.
  4. برای بازگشت و تعویض کالا کف کفش باید تمیز و سالم باشد و برای کفش آثار خط خوردگی و تاشدگی نباشد.
  5. از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.
  6. هزینه ارسال کفش جهت تعویض به عهده مشتری می باشد.
  7. در هنگام تحویل کالا حتما از صحت کالا و اقلام ارسال شده اطمینان حاصل کنید.
  8. در صورتیکه که کالای موردنظر در فروشگاه موجود نباشد مشتری کالا را تعویض کند یا در صورت دلخواه وجه پرداختی به مشتری مسترد می گردد.

چگونه مشتری کالاهای قابل تعویض و بازگشت را به فروشگاه ارسال کند؟

چنانچه مشتری بخواهد کالا را برای تعویض و بازگشت با فروشگاه تماس گرفته و راهنمایی لازم را برای بازگشت و تعویض کالا را انجام می دهد.

بعد از ارسال کالا توسط مشتری چه اتفاقی خواهد افتاد؟

  1. بعد از دریافت کالا توسط فروشگاه اینترنتی کفش دل آرام کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده در صورت داشتن شرایط لازم برای تعویض در کمترین زمان تماس با مشتری تماس گرفته می شود جهت تعویض و بازگشت راهنمایی لازم را ارائه می دهند.
  2. اگر مشتری بخواهد تعویض سایز کند با شما هماهنگ می شود که به صورت حضوری سایز خود را تعویض کنید و قبل از مراجعه مشتری با شما توسط فروشگاه کفش هماهنگ می شود.
  3. امکان رزرو محصولات برای سایز تعویضی وجود ندارد و قیمت کالاها به روز برای شما توسط فروشگاه کفش دل آرام محاسبه خواهد شد.
  4. در صورت تعویض و بازگشت کالا توسط مشتری هزینه رفت و برگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.